Felanmälan

Läs om hur du enklast gör din felanmälan, hur det går till och vanliga frågor.

FELANMÄLAN

Har du ett fel i din lägenhet som du behöver hjälp med? Hos oss kan du felanmäla via mina sidor, mail eller telefon. 

Om du har ett AKUT ärende som inte kan vänta, ex. fel med vatten eller elektricitet kan du kontakta vår jour på 0150 - 780 25, knappval 8. 

FELANMÄLAN VIA MINA SIDOR

Steg 1 - Anmäl

Logga in på mina sidor och gör en felanmälan. 

Steg 2

Våra fastighetsskötare får din felanmälan direkt i sin telefon. 

FELANMÄLAN VIA MAIL/TELEFON

Steg 1.

Ring och tala in ett meddelande eller maila oss ditt ärende. 

Steg 2

Vi tar emot felanmälan eller lyssnar av meddelande/ läser ditt mail så snart vi kan. 

Steg 3 

Vi lägger in ditt ärende i vårt system. 

Steg 4. 

Fastighetsskötaren får anmälan i sin telefon. 

Tillbaka