Till mina sidor
Tillbaka

Vad har ni för ansvar som hyresvärd?

Vi reparerar saker som tillhör lägenheten och de allmänna utrymmena. Saker som toalettsits, ugnsplåtar och lampkupor till kök och badrum byter vi endast när vi bedömer att det finns behov. Om ett element, vattenkran eller toalettstol läcker eller droppar ska du kontakta oss omgående eftersom det finns risk för omfattande vattenskada.

Varje år hanterar vi många felanmälningar. För att kunna åtgärda dessa gör vi dagligen prioriteringar på vad som måste åtgärdas omgående och vad som kan hanteras kommande veckor. En del av arbetena måste vi beställa av en entreprenör. Gör din felanmälan i mina sidor för snabbast service.

I samband med helgdagar har vi en betydligt lägre bemanning, vilket gör att vi endast kan åtgärda akuta fel i lägenheter och lokaler. Akuta fel är fel som uppstår där människa, egendom eller fastighet riskerar att skadas.

Senast uppdaterad: 09/05/2023

Vi som hjälper dig

Vi finns här för dig.
Telefon: 0150-780 25 |  info@hyreshusetkatrineholm.se

Roble Abdi Hassan

2022-07-14T08:26:21+02:00Fastighetsskötare | roble@hyreshusetkatrineholm.se|

Josefine Widell

2022-07-14T08:25:34+02:00Uthyrare | josefine@hyreshusetkatrineholm.se|

Edjane Nystedt

2022-07-14T08:27:23+02:00Bovärd | edjane@hyreshusetkatrineholm.se|

Till alla medarbetare
Till toppen