Till mina sidor
Tillbaka

Varför Kan Jag Inte Registrera Mig/Logga In?

För att kunna registrera dig och skapa ett konto hos oss måste du ha ett personnummer och en giltig mailadress. Lösenordet skapar du själv. Därefter kan du använda bank-id för att logga in. Om du har problem med att logga in och du redan har skapat ett konto på vår hemsida, kan det vara så att du inte har gjort någon aktiv uppdatering av dina ansökningsuppgifter under det senaste halvåret. Det innebär att du automatiskt tas bort ifrån vårt system. Du måste därmed registrera dig på nytt och skapa ett nytt konto. Det kommer upp en varning om att du måste uppdatera dina ansökningsuppgifter på ”mina sidor” när du loggar in och det börjar närma sig 6-månadersgränsen. Detta får du även mail om. Ibland kan det fungera bättre att registrera sig på en dator än på en mobil eller surfplatta. Om du ändå inte kan registrera dig eller logga in kontakta oss.

Senast uppdaterad: 16/09/2022

Vi som hjälper dig

Vi finns här för dig.
Telefon: 0150-780 25 |  info@hyreshusetkatrineholm.se

Per Blomgren

2022-07-14T08:25:14+02:00IT-ansvarig & uthyrare lokal| per@hyreshusetkatrineholm.se|

Elin Hast

2022-08-12T13:37:59+02:00Hållbarhetschef| elin@hyreshusetkatrineholm.se|

Gustav Cosmo

2022-07-14T08:29:57+02:00Marknad | gustav@hyreshusetkatrineholm.se|

Till alla medarbetare
Till toppen